01 77 77 710    info@zera.si   Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana, SLO   Ponedeljek-petek 8.00 - 16.00

Ghost kolesa – Spletno oglaševanje

Z Google oglasi do večje prodaje

Oglasi v brskalniku Googlu in na socialnem omrežju Facebook lahko hitro poskrbijo za večji obisk spletne strani. Vendar pa moramo poskrbeti, da na spletno stran pridejo potencialni kupci, zato skrbno izberemo ključne besede, pripravimo relevantne oglase in smiselno preusmerjamo oglaševalska sredstva.

In prav s temi načeli smo uspeli povečati prodajo koles znamke Ghost v Sloveniji. Pripravili smo 20 dnevno oglaševalsko kampanjo in pospešili prodajo koles v treh poslovalnicah v Ljubljani, Maricoru in Celju. Če vas zanima kako, preberite našo študijo primera.

Predstavitev podjetja

Ghost kolesa Slovenija je podjetje, ki se ukvarja s prodajo koles teh znamk. Kolesa prodajajo in tudi servisirajo v treh poslovalnicah po Sloveniji. Za svojo promocijo imajo tudi spletno stran, kjer si je mogoče ogledati ponudbo koles.

Problem

Čeprav ima podjetje svojo spletno stran izdelano že več let je bil njen obisk relativno nizek. Ker je posledično tudi manj ljudi videlo njihovo veliko izbiro kvalitetnih koles po ugodnih cenah je bilo posledično tudi zelo malo nakupov, ki so prišli preko spletnega mesta.

Zato smo si za cilj zadali, da s pomočjo Google oglasov in promocije na Facebooku, na spletno stran pripeljemo relevantne ljudi (oz. potencialne kupce) in na tak način poskušamo povečati prodajo v spletni trgovini.

Rešitev

Google za oglaševanje ponuja iskalno omrežje, ki prikaže besedilne oglase v iskalniku Google, ter prikazno omrežje, ki omogoča prikaz animiranih bannerjev na številnih spletnih straneh. Ker smo si za cilj zadali intenzivno povečanje prodaje v okviriru 20 dnevne akcijske ponudbe, smo izbrali iskalno omrežje. V njem namreč lahko potencialne kupce z oglasi nagovorimo v tistem trenutku, ko aktivno iščejo informacije o oglaševanih izdelkih. Oglaševanje smo dopolnini tudi s prikaznim omrežjem in oglasi na Facebooku s katerimi smo povečali prepoznavnost znamke – brandiranje.

Ker se je počasi začela približevati poletna sezona, smo skupaj z naročnikom izbrali ključne besede za kolesa, kolesarjenje, in servis koles. Prav tako smo oblikovali bannerje za prikazno omrežje in Facebook.

Rezultati

Naši oglasi na Googlu so v 20 dnehl poskrbeli za 1228 obiskov spletne strani Ghost.si, kar je bilo kar 80 % več od povprečja.

Razmerje med prikazanimi oglasi in število klikov nanje (oz. CTR) je bil 5,12 %. Za dobrega velja CTR, ki je višji od 4 % in nakazuje, da so se ljudem prikazani oglasi zdeli dovolj zanimivi, da so kliknili nanje.
Skupaj smo dosegli tudi da so se naši bannerji na prikaznem omrežju prikazali kar 1.709.330 krat. Kar pomeni, da smo s tem dosegli praktično celotno populacijo v Sloveniji, ki se ukvarja s kolesarstvom in športom.
Skrbno pa smo spremljali tudi, kaj se zgodi na strani po kliku na oglas; koliko strani si ljudje ogledajo, ko pridejo na spletno stran in koliko časa ostanejo na njej.

Prodaja

Po pregledu statistike z naročnikom kampanje smo ugotovili, da se je prodaja koles v tem obdobju povečala saj so v treh poslovalnih po Sloveniji dnevno prodali 1-2 kolesi več strankam, ki so prišli in slišali za njih preko spletnega oglaševanje. S tem je bil naš glavni cilj kampanje – povečanje prodaje koles tudi dosežen in presežen.

  • CLIENT Ghost kolesa Slovenija
  • YEAR 2016
  • WE DID Spletno oglaševanje
  • PARTNERS Mitja Petelin, Dejan Lužnic
  • CATEGORY ,

Bi tudi vi želeli imeti podoben projekt?

Pomagamo lahko tudi Vam! Stopite v stik z nami!

Kontakni obrazec za hiter kontakt:

KONTAKNI PODATKI

Naslov

Likozarjeva ulica 3, Ljubjana

Pokličite nas

telefon: 01 77 77 710

Pišite nam

email: info@zera.si

TOP